torsdag 17 oktober 2013

Ett brev på posten

Idag hittade jag något trevligt i brevlådan. Mitt i högen av räkningar, reklam och dylikt låg det - ett handskrivet brev från min nya brevvän. Snacka om vardagslyx. :)


För några år sedan hade jag rätt många brevvänner från olika delar av världen, men av någon anledning rann det ut i sanden. Men jag minns hur trevligt det var så nu när jag fick frågan av en tjej från England om jag ville börja brevväxla, så tackade jag ja.

Bara att sätta sig och börja skriva ihop ett svar nu då. :]

2 kommentarer:

  1. Ah nice, skrev hon bra? Saknar faktiskt att ha brevvänner lite grann.. det är en sån härlig känsla att få ett handskrivet brev.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon skrev bra och långt. :) Känns bra att ha en brevvön som har engelska som första språk, känns som det är större chans att utveckla en djupare vänskap då över tid när inte språket begränsar. :)

      Radera