onsdag 16 oktober 2013

Bäst just nu

  Satsumas


Denna gul-orangea godisfrukt som jag aldrig får nog av. Äntligen är det rätt säsong och de smakar - mums! :)




 




    Stickat

Nu börjar det bli kyligt ute och man får ta sig varma stickade tröjor. Fint, varmt och mysigt!




       



 

                  Träden
    
Höstträd är nog bland det vackraste som finns i naturen och tack vare dem blir jag inspirerad till att använda min systemkamera igen. Gäller att passa på och njuta för det börjar bli allt glesare mellan löven på grenarna.






           Levande ljus

Äntligen känns det meningsfullt att tända levande ljus igen. Nu när kvällarna blir mörkare och mörkare (och kallare) kan det behövas lite tröst för själen. Så fort jag får en ledig kväll ska jag tända massa ljus och sen sjunka ner i soffan under en tjock filt och se på nån bra film eller serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar